jag har kört Jump ultimate stars(till ds), och det ÄGER, det är det bästa fighting spel jag har kört. det är som super smash bros och du har 300+ karaktärer att välja och 60+ mangas som dom kommer ifrån. Här är några kända mangas som är med * Black Cat * Bleach * Bobobo-bo Bo-bobo * Buso Renkin * Captain Tsubasa* * Cobra* * D.Gray-man * Death Note * Dr. Slump * Dragon Ball * Eyeshield 21 * Gintama * Hokuto no Ken* * Houshin Engi* * Hunter × Hunter * I"s* * Ichigo 100% * Jigoku Sensei nube* * JoJo's Bizarre Adventure * Jungle King Ta-chan* * Katekyo Hitman REBORN! * Kinnikuman* * KochiKame * Majin Tantei Nougami Neuro* * Midori no Makibaou* * Muhyo to Rouji no Mahoritsu Soudan Jimusou* * Naruto * Ninku* * One Piece * Pyu no fuku! Jaguar * Rokudenashi BLUES* * Rurouni Kenshin * Saint Seiya* * Sakigake!! Otokojuku* * Shaman King * Slam Dunk * Taizo Mote King Saga* * The Prince of Tennis * Tottemo! Luckyman* * Yu-Gi-Oh! * YuYu Hakusho
synd är att det bara finns i japan men man får importera då